عاقبت عدم فرار از مدرسه

عاقبت عدم فرار از مدرسه

درباره زبان و ادبیات فارسی، ویرایش و نگارش، و برخی چیزهای دیگر (منهای سیاست)
عاقبت عدم فرار از مدرسه

عاقبت عدم فرار از مدرسه

درباره زبان و ادبیات فارسی، ویرایش و نگارش، و برخی چیزهای دیگر (منهای سیاست)

حیف اون حرفای خوبی که بهش عمل نکردی

چند وقت پیش یک شعر عامیانه دیگر گفتم که مطابق معمول بلند بود و قصد داشتم در آن برخی چیزها را تجربه کنم. بخشهایی از آن را اینجا میگذارم برای سرگرمی عزیزان. 

شاد باشید



نه به اون حرفا که گفتی، نه به اون کارا که کردی

حیف اون حرفای خوبی که بهش عمل نکردی

کارایی گفتی که کردی کارایی کردی که گفتی

اگه گفتی چرا گفتی؟ اگه کردی چرا کردی؟

وقتی رفتم تو نرفتی، وقتی موندم تو نموندی

طبع تو گرمه و خشکه طبع من تری و سردی

حالا می‌دونی تو قلبم از تو چی خاطره مونده؟

غم و دردی، غم و دردی، غم و دردی، غم و دردی


اگه من یه حالی دارم که نمی‌تونم بمونم

واسه تو دلیل نمیشه که بری و برنگردی

نظرات 1 + ارسال نظر
علی جمعه 12 تیر 1394 ساعت 22:59

هی هی قرار نبود غم وغصه داشته باشی ارباب‌ ای کاش امسال ما میتوانستیم در این سن وسال مثل شما باشیم

درود عزیزم. حیف نیست مثل من باشید؟ در ضمن، شعر نشانه غصه خوردن نیست، نمودار اندیشه و حال زمان سرودنش است. شاد باشی رفیق! سپاس از کامنتت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد