عاقبت عدم فرار از مدرسه

عاقبت عدم فرار از مدرسه

درباره زبان و ادبیات فارسی، ویرایش و نگارش، و برخی چیزهای دیگر (منهای سیاست)
عاقبت عدم فرار از مدرسه

عاقبت عدم فرار از مدرسه

درباره زبان و ادبیات فارسی، ویرایش و نگارش، و برخی چیزهای دیگر (منهای سیاست)

نظرسنجی برای موضوعات طرح شده در کلاس ادبیات

درود. در سمت چپ وبلاگ دو نظرسنجی گذاشته شده است که برای نمایش داده شدنشان ناچار شدم قالب وبلاگ را عوض کنم. لطفا برای روشن شدن تکلیف سرفصلهای درسهای آینده به آنها پاسخ دهید. با سپاس. باغبان

نظرات 4 + ارسال نظر
هومن پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 13:19

باسلم استاد من رای دادم و در نظز سنجیشرکت کردم . وچندین پست و.مطلب نوشتم ولی هیچ کدام بر روی وبلاگ تان ندیدم . ایا از من قصوری زده و دل شما رنجیده از دست من . لطفا من را از این معلق بودن در بیاورید
با تشکر

درود هومن جان. چه قصوری مومن؟ زیاده از بنده تعریف کرده بودی در پیامهایت و نمی توانستم منتشرشان کنم. این طوری برای هر دویمان حرف درست می شود. سپاس از لطفت. شاد باشی. باغبان

gholamreza alizadeh چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 11:19 http://gholamreza1367.blogfa.com

درود استاد
به دلیل مشکلات شخصی که(قابل بیان نیست) داشتم نتونستم تکالیف رو انجام بدم.
استاد مطالب درباره ی عشق و ازدواج براتون فرستادیم و تو فهرست ثبت کردید و فقط تکلیف محور جانشینی مونده که اگر اجازه بدین جلسه امتحان مکتوب ارئه بدیم.
با سپاس

gholamreza alizadeh سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 22:15 http://gholamreza1367.blogfa.com

دورود استاد
خیلی ممنون که وقت گذاشتید برای مطالب ما، یک موضوع دیگه بود در رابطه با بقیه تکالیف که اگر اجازه بدید ما هم مثل بعضی از دانشجویان که وقت نکردن ارئه بدن یا به هر دلیلی نتونستن انجام بدن و بهشون مهلت دادین، ما هم بعدأ انجام بدیم.

درود. درباره چهار کتابی که قرار بود بخوانید این مهلت را تا پایان عمر دارید، ولی درباره سه تکلیف اصلی خیر. نوشته هایم را در این باره نخوانده ای برادر؟ به کسانی که درباره تکالیف اصلی مهلتی داده ام دلیل موجه داشته ام. اگر شما هم عذری داشته باشید و برایم بنویسید می توانم تا زمان امتحان فرصت بدهم. شاد باشید. باغبان

احمدمیرزازاده سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 18:28

باسلام وعرض ادب
خدمت استادارجمندم آقای دکترمحسن باغبانی
کلاس بسیارعالی بود.
مطالب بسیادپرمحتواوآموزنده.
ومن ...التوفیق
شکرا...سعیکم
دانشجو:احمدمیرزازاده

درود برادر. سپاسگزارم، ولی از شما بیش از یک نوشته به بنده نرسیده. این یعنی خیلی هم روزهای عمر بنده پر فایده نبوده. لطفا به ایمیلتان مراجعه کنید. باغبان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد