عاقبت عدم فرار از مدرسه

عاقبت عدم فرار از مدرسه

درباره زبان و ادبیات فارسی، ویرایش و نگارش، و برخی چیزهای دیگر (منهای سیاست)
عاقبت عدم فرار از مدرسه

عاقبت عدم فرار از مدرسه

درباره زبان و ادبیات فارسی، ویرایش و نگارش، و برخی چیزهای دیگر (منهای سیاست)

یادداشت: داستان کوتاه خوبی خدا

چند وقتی هست که تقدیر خوبی مرا خواسته و بیشتر حسن آقا را می بینم. مثل روزهای دور گذشته می نشینیم و چیزی می خوانیم و حرف می زنیم. از هر دری سخنی. گاهی هم بیرون میرویم و هوایی میخوریم. البته، خواندن کتاب و راندن وسیله با حسن آقاست. به من طوری که خودم نفهمم و حس بدی نداشته باشم استراحت داده. خدا یا همان خیر منتشر خیرش بدهد.

دیروز داستانی خواند که الحق زیبا بود. هرچند من برای رسیدگی به آبگوشتی که سر گاز میجوشید چند وقت یکبار باید جلسه را ترک میکردم و رشته سخن پاره میشد. جایتان خالی! خیلی صفا کردم. پیشنهاد میکنم شما هم بخوانید. م.ب.

دانلود داستان خوبی خدا

http://s4.picofile.com/file/7904983331/khoobi_ye_khoda.docx.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد