ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
درود دوستان
عید غدیر بر همه مبارک
در کلاس ساعت 8-10 که جلسه نخست خود را میگذراندند بحث با ریشه شناسی آغاز شد. سوالهای حاشیه ی نگذاشت کار را به درستی پیش ببریم و نیز تعداد زیاد دانشجویان. مرا که خسته کرد. خدا به بقیه رحم کند.
کلاس ساعت 10-12 که جلسه سوم خود را داشتند اختصاص به بحث دلالتها یافت. در ابتدا هم شعر بار آخر را خواندیم تا نمونه شعر داستانی هم معرفی شده باشد.
در کلاس 1-3 بحث دوباره از ریشه شناسی شروع شد. داستان مهاجرت آریاییان از دو منظر غربی و شرقی طرح شد و کمی هم درباره دینهای هندی به مناسبت حرف زدیم. این دو جلسه آخری بهتر از نشست صبح بود.
بچه های ساعت آخر که رشته شان خبرنگاری است تکلیفشان مثل تکلیف بچه های سه شنبه است. یعنی باید روزنامه هایی را که قبلا در اینجا آپلود کرده ام بررسی کنند.
شاد، بدرود
م.ب.
کارت خیلی درسته استاد به مولا اگه همه اساتید دانشگاه اینجوری بودن یه ضرب دکتری میگرفتم ان شاالله هر جا هستید موفق و سربلند باشید
درود و سپاس. ولی به قول حافظ: خیال حوصله بحر می پزد هیهات / چهاست در سر این قطره محال اندیش. شاد باشید. م.ب.