ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
این هفته درباره سرفصل دروس با هم حرف زدیم و ویژگیهای یک نوشته خوب و نیز کلیات مرجع شناسی را ییان کردیم. در یکی از کلاسها 10 روش بدنویسی را نیز گفتیم و الباقی همچنان مبحث را طلب دارند. دوستان لطفا توجه داشته باشند که باید در همه کلاسها مباحث زیر طرح شده باشد. اگر گفته نشده متذکر شوند تا عرض کنم:
1. اتیمولوژی و نمونه هایی از ریشه شناسی
2. فروق اللغه و فرهنگ عامه. خصوصا بحث حواس ظاهری و حواس باطنی
3. انواع دلالت (طبیعی و عقلی و وضعی) و شاخه های آن
4. خط پهلوی
5. موضوع محورهای همنشینی و جانشینی / تفاوت سبک هندی و عراقی
6. روش نویسندگی و تقلید
7. ریتم در متون نظم و نثر و مشابهت آنها با تصنیف و آواز
8. مرجع شناسی
9. ویژگیهای نوشته خوب، نویسنده خوب، نقش نویسنده در جامعه و...
10. بدنویسی و آداب معنابافی
پایدار باشید. م.ب.
سلام و درود خدمت استاد،خط پهلوی و بدنویسی خیلی خوب تدریس شد،ممنون استاد باغبانی...
درود. وظیفه بود. سپاسگزارم. م.ب.